Robertvanderzwan.nl gebruikt cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Op onze website kun je ons Cookiebeleid en Privacybeleid vinden.

Aankopen

Hoeveel geld bespaart u bij uw aankoop?

Het zoeken naar en kopen van uw droomhuis: wij helpen u graag de beste woning voor de beste prijs te vinden.

Het aankopen van een (nieuwe) woning is voor de meeste mensen een van de grootste uitgaven in hun leven en iets dat men slechts één of enkele keren in het leven meemaakt. Hoewel de woningmarkt, onder andere door de opkomst van het internet, een stuk transparanter is geworden, blijft het voor de meeste mensen toch vaak een tijdrovende, enerverende en vooral emotionele uitdaging om geschikte woonruimte te vinden. Met name het filteren van alle informatie van het overweldigende aanbod van koopwoningen tot en met het zoeken naar de juiste notaris blijkt in praktijk een zware opgave naast de verplichtingen en volle agenda's van alledag.

Waarom zou u bij de aan- of verkoop van uw woning willen bezuinigen op een makelaar, terwijl een makelaar u juist geld op moet leveren! Van een deskundig, betrouwbaar en persoonlijk advies heeft u immers nog jarenlang profijt. Robert van der Zwan NVM Makelaardij, kan u als NVM makelaar uiteraard helpen bij deze (of enkele van deze) lastige vraagstukken.

Afhankelijk van uw wensen kunt u kiezen voor een begeleiding van het gehele traject (full-service) of slechts voor enkele onderdelen van dit traject (deeldiensten).

Wat u als klant van ons kantoor mag verwachten bij de aankoop van een woning en welke mogelijke deeldiensten u hieruit kunt kiezen vindt u hieronder:

  • samen met u stellen wij uw zoekprofiel vast;
  • u wordt dagelijks door ons op de hoogte gebracht van de nieuwe objecten binnen uw zoekprofiel: per e-mail, per telefoon of per fax;
  • in overleg met u maken wij afspraken voor het bezichtigen van den woningen met de verkoper(s);
  • na deze bezichtigingen adviseren wij u ten aanzien van de bouwkundige staat, prijs-kwaliteitverhouding, de te volgen strategie e.d.;
  • zo mogelijk adviseren wij u ten aanzien van het uitvoeren van een bouwtechnische keuring, de notariskeuze e.d.;
  • zodra de onderhandeling succesvol zijn afgerond geven wij u een uitgebreide uitleg over de koopakte waarna deze wordt ondertekend;
  • voor het notarieel transport controleren wij de akte van levering en de nota van afrekening;
  • nadat er een inspectie heeft plaatsgevonden van de aangekochte woning vindt de notariële levering plaats.

Meer informatie of een afspraak?

Stel hieronder uw vraag of neem contact op voor een afspraak:

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Bewijs dat u geen robot bent. Hoe veel is: ?